Prelegenci

Sabine Sauter sprawuje funkcję dyrektor zarządzającej Hewlett Packard Enterprise w Polsce od 1 września 2015 r. Od niemal 21 lat jest mocno związana z firmą HP, co świadczy o jej bogatym doświadczeniu w branży. W tym okresie pracowała na stanowiskach związanych z takimi obszarami, jak: doradztwo techniczne w ramach obsługi przedsprzedażnej, doradztwo w kwestiach o znaczeniu krytycznym, testy wydajności i migracja oprogramowania, współpraca na rynku rozwiązań SAP dla przedsiębiorstw średniej wielkości, marketing w kanałach dystrybucyjnych, specjalne ceny oraz operacje handlowe w kanałach dystrybucyjnych.



Przed objęciem obecnego stanowiska pełniła funkcję EMEA Chief of Staff dla Petera Ryana i EMEA Cross-BU Leadership Team.

Sabine pracowała również w dziale księgowości w firmie Kloeckner Heating Technology GmbH. Potem związała swoje zawodowe losy z Graf Matuschka Mergers & Acquisitions GmbH, gdzie specjalizowała się w fuzjach przedsiębiorstw produkcyjnych. Następnym krokiem było wstąpienie w szeregi Daimler Chrysler AG, gdzie nadzorowała przechodzenie na amerykańskie zasady księgowości GAAP.



Posiada dyplom MBA (Diplomkauffrau) wydany przez Eberhard Karls Universität w Tübingen (Niemcy).
James jest związany z HPE od 20 lat. Przez ten czas zajmował w firmie wiele stanowisk związanych z serwerami HPE ProLiant i BladeSystem, infrastrukturą konwergentną, oprogramowaniem i rozwiązaniami chmurowymi w działach sprzedaży, obsługi przedsprzedażnej, zarządzania kategoriami produktów oraz rozwoju biznesu. Pierwsze 10 lat James spędził w Monachium, a następnie przeniósł się do francuskiego miasta Sophia-Antipolis do działu ds. obsługi przedsprzedażnej w regionie EMEA wchodzącego w skład Centrum Obsługi Klienta na region EMEA. W 2005 roku wrócił do rodzinnej Irlandii, przenosząc się do działu sprzedaży i rozwoju biznesu. Przed objęciem obecnego stanowiska menedżera ds. rozwiązań infrastruktury komponowanej James piastował wysoką funkcję w zespole architektów centrum przetwarzania danych, współpracując z największymi klientami HPE w regionie EMEA nad projektowaniem i budowaniem centrów przetwarzania danych i chmur hybrydowych.
James ma certyfikat Master ASE for Data Center & Cloud Architect V1 (akredytowany biegły specjalista ds. rozwiązań HP — architekt chmury i centrów przetwarzania danych) i jest cenionym ekspertem technologicznym HPE.
Przed dołączeniem do HPE pracował na różnych stanowiskach w działach pomocy technicznej i pełnił funkcję konsultanta w University College w Dublinie oraz w firmach Microsoft i Attachmate.
James brał udział w wielu lokalnych i globalnych konferencjach związanych z technologią, w tym Microsoft TechEd, Oracle Openworld, HP Tech@Work, HPE Discover, VMware vForum i konferencjach IDC. W czasie wolnym gra w golfa, jeździ na rowerze i uprawia inne dyscypliny sportu. Lubi też podróżować, poznawać nowych ludzi i inne kultury.
Z wykształcenia specjalizuje się w mikro i optoelektronice. Ukończył Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej. Pracę zawodową rozpoczął jako specjalista ds. IT projektując i wdrażając systemy bazodanowe dla rynku medycznego i farmaceutycznego.

Z firmą Hewlett-Packard związany jest od 2008 roku. Zaczynał jako Architekt rozwiązań z zakresu pamięci masowych dla rynku Enterprise. Obecnie zarządza działem Presales Architektów i konsultantów technicznych. Dodatkowo pełni rolę Architekta rozwiązań z zakresu pamięci masowych na region Centralnej i Wschodniej Europy. Odpowiedzialny jest także za centrum HP Solutions Discovery Center w Warszawie. Posiada certyfikat HP Master ASE Storage Solutions.
Damian Janiszewski jest architektem rozwiązań specjalizującym się w systemach informatycznych wysokiej dyspozycyjności, zabezpieczeń przed skutkami katastrof Disaster Tolerant oraz rozwiązań w zakresie infrastruktury jako usługi IaaS i platformy jako usługi PaaS w prywatnych, publicznych i hybrydowych chmurach obliczeniowych. Posiada duże doświadczenie w zakresie projektowania systemów informatycznych i ośrodków przetwarzania danych oraz prowadzenia tego typu przedsięwzięć w oparciu o przyjęte w branży metodyki i narzędzia. Jest certyfikowanym instruktorem w zakresie szkoleń dla kierowników operacyjnych ośrodków przetwarzania danych i dla osób projektujących infrastrukturę techniczną ośrodków przetwarzania danych.

Aktywnie uczestniczy w analizie trendów i kierunków rozwoju rynku informatycznego w Polsce i na świecie. Opublikował kilka artykułów w pismach branżowych w Polsce, jest członkiem międzynarodowych organizacji informatycznych, a swoje kwalifikacje i doświadczenie ma potwierdzone wieloma certyfikatami niezależnych organizacji oraz producentów sprzętu i oprogramowania.

Damian ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w branży informatycznej w tym ponad 15 letnie w Hewlett Packard Enterprise na stanowiskach inżyniera wsparcia systemów, konsultanta technicznego systemów Mission Critical i obecnie architekta rozwiązań oraz managera rozwoju biznesu w zakresie usług i rozwiązań Mission Critical oraz chmury obliczeniowej i Internetu rzeczy.
Odpowiada za obszar produktów mieszczących się pod pojęciem Networking/Inteligent Egde, a także część IoT. Jako szef polskiego zespołu sprzedażowego w tym zakresie czuwa nad wykonywaniem założonych planów, przy jednoczesnym kreowaniu nowego rynku po stronie Klientów.



Wcześniej związany z takimi firmami jak Qumak-Sekom S.A., gdzie odpowiadał głównie za projekty z tzw. sektora korporacyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem projektów z zakresu infrastruktury oraz bezpieczeństwa, skąd przeszedł do firmy 3COM. Pełnił tam funkcję Sales Managera odpowiadającego za tworzenie businessu po stronie Klientów końcowych. Następnie w latach 2007-2016 związany z firmą Extreme Networks, gdzie reprezentował region CEE, odpowiadając zarówno za tworzenie jak i realizację strategii sprzedaży oraz rozwoju, wyznaczanie krótko- i długoterminowych celów, budowanie i rozwój zespołu.



Absolwent Szkoły Nauk Ścisłych przy Polskiej Akademii Nauk, ukończył makrokierunek „Matematyka, Fizyka, Chemia” oraz szereg profesjonalnych szkoleń z technik sprzedaży i zarządzania zespołem.
Architekt Rozwiązań Wsparcia i Serwisu w Hewlett–Packard Polska. Maciej Malinowski pracuje w polskiej branży informatycznej od ponad 19 lat.

Związany z firmą Hewlett-Packard Polska od 1999 roku. Wcześniej pracował w ICL Fujitsu, gdzie w latach 1994-1998 był odpowiedzialny za usługi wsparcia oraz usługi konsultingowe w obszarze infrastruktury informatycznej opartej na Unix i Windows. Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jest żonaty, ma dwóch synów. Jego pasją jest historia z okresu II wojny światowej. Czas wolny spędza strzelając z łuku.
W branży IT od ponad 22 lat. Pierwsza praca - administrator systemu w STOEN S.A. Po roku przeniósł się do APEXIM S.A. na stanowisko inżyniera integracji sieci. W przeciągu kolejnych pięciu lat rozwinął swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie wdrażania i projektowania sieci komputerowych. Od 1999 pracownik operatora Formus Polska na stanowisku Network Integration Manager odpowiedzialny za budowę i utrzymanie części szkieletowej sieci operatora. W Hewlett-Packard Polska od ponad 10 lat. Początkowo w dziale Technical Services jako Information System Architect, aktualnie pracuje w zespole HPE ARUBA. Inżynier MASE i CCIE.
Zajmuje się tematyką związaną z sieciami bezprzewodowymi, ze szczególnym zamiłowaniem do aspektów bezpieczeństwa technologii WLAN. Pasjonat nowych technologii z wyodrębnieniem nurtu Internetu rzeczy. Zdobywał wieloletnie doświadczenie zawodowe w sektorze publicznym.
W wolnych chwilach spędza czas z rodziną na spacerach i podróżowaniu.
Architekt Systemów Informatycznych w organizacji Technology Services Consulting, HPE Pointnext.

Do Hewlett Packard Enterprise dołączył w 2014 jako Architect ds. Interoperacyjności w Centrum Danych, wcześniej zajmował się projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań dla centrów danych oraz sieci rozległych z firmami Sevenet S.A. Citi Plc., Synetrix Ltd.

Ostatnie 18 m-cy to praca z technologiami Hybrydowego IT (rozwiązań chmury hybrydowej, hybrydowej infrastruktury oraz aplikacji).

Aktualnie odpowiada za projekty związanie z Internetem Rzeczy (IoT).
Pracę związaną z IT podjął w 1995 roku. W 2001r rozpoczął pracę w HP Polska jako Opiekun Klienta – ASM, koordynując realizację kontraktów serwisowych u kluczowych klientów. W kolejnych latach jako Business Development Manager zajmował się rozwojem usług zarządzania drukiem - Manage Print Serices, a następnie jako Architekt Rozwiązań, tworzeniem dedykowanych rozwiązań serwisowych u kluczowych klientów HP Polska.
Od 2013 roku odpowiada między innymi za rozwój usługi Flexible Capacity Service.
Poza pracą koncentruje się na rodzinie i motocyklach.
Ma 15-letnie doświadczenie w branży IT, od 12 lat związany z Hewlett Packard, gdzie od 7 lat jest odpowiedzialny za rynek rozwiązań do zastosowań krytycznych.

Zainteresowania: fantasy, biegi długodystansowe.
Krzysztof Kowalczyk pełni funkcje Dyrektora Handlowego odpowiedzialnego za doradztwo, pozycjonowanie i sprzedaży produktów i usług firmy Hewlett Packard Enterprise.

Krzysztof ma ponad 20 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży. Karierę zawodową rozpoczął w 1996 r. w IBM Polska. Z firmą Hewlett Packard Polska związany od 2010 roku pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży produktów i rozwiązań serwerowych. Był odpowiedzialny za doradztwo przedsprzedażowe, pozycjonowanie produktów, ceny specjalne, negocjacje i operacje handlowe na rynku Polskim. Absolwent wydziału elektroniki i technik informacyjnych Politechniki Warszawskiej.

Prywatnie – dumny ojciec dwóch synów, miłośnik zabytkowej motoryzacji, fantastyki naukowej i zapalony majsterkowicz.
Michał jest Dyrektorem Działu Usług w HPE odpowiedzialnym za sprzedaż usług konsultingowych i serwisowych od 2015 roku. Od stycznia 2017 jest Członkiem Zarządu Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o.

W nowej organizacji usługowej HPE Pointnext odpowiada za usługi związane z doradztwem w zakresie transformacji, projektowania, wdrażania rozwiązań oraz utrzymania serwisowego. HPE Pointnext to również nowe modele zakupu usług przez Klientów oparte o rzeczywiste wykorzystanie zasobów informatycznych (IT Consumtpion Models).

Z firmą Hewlett Packard Enterprise związany od 2002 roku. W poprzednich rolach odpowiedzialny za rozwój biznesu usługowego oraz dostarczanie usług serwisowych i konsultingowych. Brał udział w największych projektach realizowanych na rynku polskim przez HPE.

Michał jest absolwentem Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej o specjalności Automatyka i Robotyka. Przed HPE pracował w firmach konsultingowych dostarczajacych rozwiąznia ERP oraz CRM dla największych firm w Polsce.
Posiada certyfikaty PMP (Project Management Professional), Master’s Certificate in Project Management from George Washington University oraz Professional Certificate in Innovation and Entrepreneurship from Stanford University.

Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję